Sortowanie
Źródło opisu
Katalog zbiorów
(3)
Forma i typ
Książki
(3)
Publikacje dydaktyczne
(1)
Publikacje naukowe
(1)
Dostępność
dostępne
(3)
Placówka
Wypożyczalnia Dorośli
(3)
Autor
Altkorn Jerzy
(2)
Altkorn Jerzy (1931-2004)
(1)
Czubała Anna (1943- )
(1)
Niestrój Roman (1944- )
(1)
Rawski Marek
(1)
Rok wydania
2000 - 2009
(1)
1990 - 1999
(2)
Okres powstania dzieła
2001-
(1)
Kraj wydania
Polska
(3)
Język
polski
(3)
Odbiorca
Poziom nauczania szkoły wyższe
(1)
Temat
Marketing
(2)
Firma (nazwa)
(1)
Znaki towarowe
(1)
Gatunek
Podręcznik
(1)
Praca zbiorowa
(1)
3 wyniki Filtruj
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Dorośli
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 33 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Wizualizacja firmy / Jerzy Altkorn. - Kraków : Instytut Marketingu, 1999. - 68 s., [4] s. tabl. kolor. : il. ; 21 cm.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Dorośli
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1.-Istota i znaczenie marketingu 2.-Otoczenie marketingowe 3.-Konsumenci i ich zachowania na rynku 4.-Segmentacja rynku 5.-Produkt 6.-Wprowadzenie na rynek produktu 7.-Cena 8.-Dystrybucja 9.-Promocja 10.-Marketingowy system informacji 11.- Zarządzanie marketingiem 12.- Marketing na rynkach międzynarodowych. [spis treści].
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Dorośli
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 33 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej